Vandaag stond de tweede les gepland met Marco, van 15:00 tot 17:00 uur. Om 14:00 uur maar even gebeld om te checken of het doorgaat. Er stond wel veel wind, maar wellicht dat het wel zou kunnen. Toch maar besloten om even naar Zestienhoven te rijden. Eenmaal op de club gekomen, bleek het erg rustig. Marco was nog in de lucht met een andere leerling. Om 15:10 kwam hij binnen en gaf aan dat de wind 26-29 knopen was, en dat de limiet bij 15 knopen lag voor een beginnende leerling. Marco legde mij de keuze voor: vliegen en dan door elkaar gehusseld worden en weinig leren of toch een andere keer vliegen. Toen heb ik toch maar besloten niet te vliegen. Jammer, maar voor mij is een optimale leerervaring toch belangrijker. Vliegen met veel wind komt later nog wel. Ik heb even met Marco overlegd welke theorielessen nuttig zijn om te volgen en vervolgens heb ik mij ingeschreven voor “Prestaties en Vluchtplanning”. Een leuk moment om ook wat collega-leerlingen en -clubgenoten te ontmoeten! Vanmiddag maar weer het boek openslaan…
Archives
Blogroll
Bezochte vliegvelden
- EBAW – Antwerp Airport
- EBSP – Spa-La Sauvenière Airport
- EDKA – Flugplatz Aachen
- EDLS – Flugplatz Stadtlohn-Vreden
- EHAL – Ameland
- EHBD – Kempen Airport
- EHHO – Hoogeveen
- EHLE – Lelystad Airport
- EHMZ – Zeeland Airport
- EHRD – Rotterdam The Hague Airport
- EHSE – Seppe Airport
- EHTE – Teuge International Airport
- EHTX – Texel International Airport
- EHVB – Vliegkamp Valkenburg
Vliegblogs
Recent Comments
- J de Wind on Grote solo overland driehoek
- Stefan Janssen on About
- Emile van Gerwen on Nachtvliegen naar Antwerpen
- Peter on Solo driehoek EHRD-EHSE-EHMZ-EHRD
- Dirk Tinga on Solo driehoek EHRD-EHSE-EHMZ-EHRD